Tvarumas ir marketingas – kaip teisingai suderinti šiuos raktažodžius viename sakinyje?

Naujosios tinklalaidės ciklo „Užsidegę žmonės“ laidos tema aktuali tiems, kuriems rūpi ne tik parduoti, bet ir kurti teigiamą pokytį pasaulyje. Pokalbis su Migle Makuškaite–Survile, kuri šiuo metu vysto „Planet positive“ agentūrą, padedančią įmonėms tapti tvaresnėms. Ją kalbina Monika Petravičiūtė, „HOT“ reklamos agentūros įkūrėja (www.uzsidegezmones.lt).

Šis pokalbis apie tai, kokias klaidas verslai daro kalbėdami apie tvarumą ir ar apskritai tvarumas gali būti suderintas su marketingu, o jei taip, kaip tai turėtų atrodyti?

Jei nori toliau mokytis iš įkvepiančių lektorių ir būti palaikančios moterų bendruomenės dalimi, junkis prie „Veiklių Moterų Klubo“ - pirmos 3 dienos visiškai nemokamos! 
 
Prisijunk prie mūsų Instagram: https://www.instagram.com/kadaraidarykgerai/
 
Nori tobulėti? Atrask kursus ir seminarus: