#3 Kojų ir sėdmenų treniruotė

Kojų ir sėdmenų treniruočių vieni nekenčia, kiti jas dievina, bet abejingų šios, didžiausios raumenų grupės, treniravimui tikrai nelieka! Šįkart naudok gumą, jei turi, tačiau viską puikiai gali atlikti ir be jokių priemonių. Neskubėk, išlaikyk įtampą pratimų metu ir džiaukis stipresnėmis, ryškesnėmis kojomis, kurios leis šokti visą naktį! Pradedančiosioms ir turinčioms problemų su keliais ar klubais, siūlomi pratimų palengvinimai, o norinčias paspausti labiau treniruotėse pabaigoje kviečiame ir į skanų desertą, skirtą juosmens branduolio (core) raumenims.

23:55-27:42 bus be garso (Youtube nepatiko fone grojanti muzika), bet Rita viską labai aiškiai rodo, kaip daryti!

Rita Girdvainytė – sveikatingumo instruktorė, online trenerė, sporto bendruomenės, vienijančios daugiau nei 2000 žmonių „PARKAS. Intervalinės treniruotės” įkūrėja, aktyvios gyvensenos lektorė, radijo laidos „Pradėsiu nuo pirmadienio” „Žinių radijuje” kūrėja ir vedėja, komunikacijos specialistė. Ji jau 5 metus veda grupines ir asmenines funkcines treniruotes vyrams ir moterims be papildomo inventoriaus. Daug dirba online su klientais, sportuojančiais namuose.