#2 Viršutinės kūno dalies treniruotė

Stipri viršutinė kūno dalis reiškia ir gražesnę laikyseną, ir vizualiai dailesnį siluetą, todėl visas moteris labai raginu neignoruoti tokio tipo treniruočių! Galiausiai - leisk sau pasijusti stipria, nenugalima ir šiek tiek “badass”! Trumpa viršaus ir pilvo preso treniruotė skirta ir pažengusioms, ir pradedančioms sportininkėms - siūlomos sunkesnės ir lengvesnės pratimų versijos, o jei norisi DAR - pabaigoje laukia Amrap (as many rounds as possible) desertas, kuris leis stebėti savo progresą šioje treniruotėje.

Rita Girdvainytė – sveikatingumo instruktorė, online trenerė, sporto bendruomenės, vienijančios daugiau nei 2000 žmonių „PARKAS. Intervalinės treniruotės” įkūrėja, aktyvios gyvensenos lektorė, radijo laidos „Pradėsiu nuo pirmadienio” „Žinių radijuje” kūrėja ir vedėja, komunikacijos specialistė. Ji jau 5 metus veda grupines ir asmenines funkcines treniruotes vyrams ir moterims be papildomo inventoriaus. Daug dirba online su klientais, sportuojančiais namuose.