Marketingo strategija skirta pardavimams auginti 2.0

 

 





 

PAVYZDINĖS LENTELĖS. EXEL

PARSISIŲSK SPAUDŽIANT ČIA.

Tai yra antroji versija, papildyta sukaupus patirtį auginant dešimtis prekinių ženklų ir atnaujinta pagal naujausias reklamos tendencijas.

Išklausę kursą sužinosite apie skaitmeninį marketingą ir kaip jį pasitelkti siekiant auginti prekinius ženklus. Šiuose mokymuose gilinamasi į mokamos reklamos strategijas, kurios padeda rezultatus pasiekti greičiausiu įmanomu būdu. 
  
Šis kursas išleidžiamas jau antrą kartą, kadangi pirmoji jo versija iki pat šių dienų buvo išlikusi perkamiausiu produktu, todėl lektorė Monika atnaujino jį, pasitelkiant dar daugiau patirties, sukauptos auginant ne vieną, bet daugybę skirtingų prekinių ženklų. Taip pat, visa medžiaga yra atnaujinta pagal 2022 m. vyraujančias reklamos tendencijas. 
  
KAM SKIRTAS KURSAS? 

 

  1. MARKETINGO SPECIALISTAMS, kurie nori įgyti praktinių žinių ir realiai suprasti kaip geriau organizuoti marketingo darbus ir rezultatus pasiekti greičiau.
  2. BRAND’Ų KŪRĖJAMS, kurie daug ką kuria patys ir nori pradėti formuoti marketingo komandą arba ją pasisamdyti.
  3. VISIEMS NORINTIEMS REKLAMUOTI SAVO PASLAUGAS, kurti tvirtą prekinį ženklą bei marketingo pagalba generuoti stabilius pardavimus ir nuolatos augti.  

APIE LEKTORĘ:

Kursą sukūrė Monika Petravičiūtė – reklamos agentūros „HOT” įkūrėja (www.uzsidegezmones.lt). Šiandien Monika yra suformavusi ir apmokiusi daugiau nei 10 marketingo ekspertų komandą, su kuriais ji nuolatos dirba prie daugybės skirtingų prekinių ženklų, tokių kaip „Gentle Day”, „H Drop”, „Šypsenos Akademija”, „Ką darai, daryk gerai”, „Atwins” ir kt. Monika su savo komanda labiausiai specializuojasi ties skaitmenine reklama ir prekinių ženklų auginimu pasitelkiant mokamus kanalus. 

Prieš agentūrą, Monika savo karjerą pradėjo kaip marketingistė viename didžiausių kosmetikos gamintojų Lietuvoje ir jame suformavo pirmąją marketingo komandą, tapo jos vadove bei padėjo šiam prekiniam ženklui nuo mažo verslo išaugti iki 3 milijonų EUR apyvartos ir įsitvirtinti rinkoje. 

LEKTORĖS TIKSLAS: „Įrašinėjant kiekvieną dalį siekiau kuo suprantamiau ir paprasčiau papasakoti, pasidalinti savo know-how, kuris sukauptas iš realių situacijų auginant prekinius ženklus. Man buvo svarbu, kad išgirstumėte tik tuos dalykus, kuriuos pati naudoju, ir kurie man pačiai padeda rezultatų siekti kasdien. Vengiau per daug sudėtingų dalykų, kurie nėra lengvai pritaikomi realybėje ir naudojami dažniau teoriškai nei praktiškai.  

Man taip pat buvo svarbu pasidalinti ir smulkiomis detalėmis, mąstymo principais, kuriais remdavausi pati, kai nežinojau atsakymų. Visgi tam tikromis stresinėmis situacijomis, jie man padėjo teisingai susidėlioti prioritetus ir sutaupyti laiko bei energijos, tačiau tuo pačiu pasiekti norimų rezultatų. Būtent todėl į kursą įtraukiau ir savo naudojamų templates, lentelių, kurie tikiuosi padės ir jums sutaupyti laiko bei atrasti aiškumo paprastuoju būdu.” 

 

KURSO TURINYS:

Kurse pasakojama apie visus dalykus, kuriuos turi apgalvoti marketingistas, norintis išauginti savo idėją į stabilius pardavimus generuojantį verslą (idėja, vizija, misija, darbų prioretizavimas, komandos formavimas, išskirtinių reklaminių kampanijų planavimas, naujienlaiškių marketingas, Facebook reklama).


1 PAMOKA – 10 klausimų, kuriuos privaloma atsakyti PRIEŠ KURIANT MARKETINGO STRATEGIJĄ

Šioje dalyje aptariama 10 itin svarbių klausimų, kuriuos jums būtina sau atsakyti ir žinoti prieš kuriant marketingo strategiją. Prie kiekvieno klausimo lektorė pateikia detalius pavyzdžius kaip šių klausimų atsakymai jums gali pasitarnauti kasdienėse situacijose kuriant reklamą. 


2 PAMOKA – TIKSLAI IR JŲ ĮGYVENDINIMAS: darbų paskirstymas ir komanda

Antroje dalyje kalbama apie tai, kas sudaro strategiją ir kaip žingsneliais susikurti aiškumą, kaip keltis tikslus ir juos prioritizuoti. Lektorė taip pat pataria: kaip planuoti darbus ir juos deleguoti komandai bei pasidalina savo naudojamų struktūrų, templates pavyzdžiais planavimui ir procesams. 


3 PAMOKA – REKLAMINĖS KAMPANIJOS KŪRIMAS: turinys ir kanalai

Šioje dalyje pateikiama informacija kaip sukurti didelę, sėkmingą reklaminę kampaniją. Detalizuojamos visos detalės, ką reikia apgalvoti ir kokius kanalus prijungti bei dalinamasi realiais ads’ų, naujienlaiškių, reklaminių idėjų pavyzdžiais. 


BONUS DALIS (4 pamoka) – 5 dalykai, ką privalote žinoti: apie MOKAMĄ REKLAMĄ 

Šioje dalyje Monika Petravičiūtė pristato „HOT” agentūros reklamos komandos vadovę Paulina Vengalytę, kuri kasdien prižiūri ir kuria sėkmingas reklamines kampanijas su daugybe agentūros klientų bei naujus komandos narius apmoko media buying paslapčių. Paulina pasidalina aktualiausia informacija apie mokamos reklamos tendencijas bei pristato itin praktiškas atmintines apie ads’ams kuriamą turinį ir kitas technines subtilybes.