Kaip teisingai ir pelningai dirbti su influenceriais?

 

 

Aplinkoje galima matyti vis daugiau prekių ženklų, kurie kasmet didėjančią biudžeto dalį skiria influencer'ių reklamai. Dar pati prieš dvejus metus buvau tokioje situacijoje, kai pradėjau dirbti su influencer'ių marketingu, tačiau iš tiesų nežinojau nuo ko pradėti, tad šis seminaras gali tapti puikiu pagalbininku ir suteikti pagrindus, kurie leis įgyvendinti norimas influencer'ių kampanijas pačiai.

Nesu ekspertė, o ir dviženkliais metų patirties skaičiais pasigirti negaliu, nes influencer'iai yra tik prieš keletą metų Lietuvoje sparčiai augti pradėjęs sklaidos kanalas, tačiau tikiu, kad praktinė patirtis, kurią įgijau įgyvendindama įvairias kampanijas, gali būti naudinga, norintiems pradėti. 

Seminare nagrinėju pagrindinius influencer'ių tipus, svarbius rodiklius, kampanijos planavimo struktūrą, komunikacinius aspektus bei rezultatų analizę. Taip pat, pateikiu įdomių įžvalgų iš realių situacijų bei pasidalinu pagrindiniais do's and don’ts, kurie neabejotinai būtų padėję man, o tikiuosi padės ir jums, išvengti klaidų pradedant. 


Seminaro metu:

  • Aptariami pagrindiniai influencer'ių tipai Lietuvoje bei jų esminiai skirtumai.
  • Pasidalinama rodikliais, kurie yra svarbūs renkantis influencer'į, bei jų track’inimo įrankiais.
  • Detaliai aptariama kampanijos planavimo struktūra bei pateikiami praktiniai pavyzdžiai kiekvienam jos žingsniui.
  • Aptariami komunikacijos su influencer'iu/jo atstovu niuansai. 
  • Pateikiami reklamos gairių kūrimo pavyzdžiai ir šablonas.
  • Pasidalinama pagrindiniais rezultatų sekimo būdais.
  • Aptariamos ilgalaikio bendradarbiavimo/ambasadorystės perspektyvos.

Lektorės prisistatymas:

Esu Areta, prieš beveik du metus pradėjau vykdyti influencer'ių marketingą MANILLA prekės ženklui. Atradusi pašaukimą kampanijų planavime, savo praktinėmis žiniomis prisidėjau prie daugelio kitų prekinių ženklų influencer'ių marketingo, o visai neseniai teorines žinias nusprendžiau gilinti pasirinkdama skaitmeninio marketingo magistro studijas. 

Užuominas apie tokį profesinio kelio pasirinkimą galėjau pastebėti daug anksčiau (dar dirbdama su duomenų analitika), kada influencer'ių reklaminis turinys buvo kur kas įdomesnis nei organiškas ir didžiąją laiko dalį socialiniuose tinkluose praleisdavau žiūrėdama reklamas. Prisilietusi prie influencer'ių marketingo supratau, jog mano vaikystės svajonė tapti renginių organizatore išsipildė, kadangi į kiekvieną kampaniją žiūriu kaip į projektą ar renginį, kuriam reikalingi aiškūs tikslai, detalus planas bei rezultatas – laimingi šventės svečiai (klientai).


Aretos mintys šia tema:

Marketingas yra kūryba, todėl vienintelės, sėkmę garantuojančios formulės, kaip dirbti su influencer'iais, kad jie užtikrintų norimą grąžą, nėra. Kiekvienas prekės ženklas turi laisvę kurti ir ieškoti savosios. 

Seminare minimą Facebook LIVE su Areta gali žiūrėti čia.