Kaip mąsto „Biržų Duonos“ marketingo vadovė? Pokalbis su Natalija Kurganove.
Ši nauja pokalbių klube serija, skirta įkvėpti motyvacijos, mokyti siekti svajonių ir realizuoti idėjas per tikrus moterų pavyzdžius ir nuoširdžias istorijas.
Natalija Kurganovė vadovauja „Biržų Duonos“ marketingo karalystei. Jos priežiūroje ne tik marketingas, bet ir produktų krepšelis bei tvarumas.
„Biržų Duona“ jai kur kas daugiau nei darbas – tai jos šeima. Visom prasmėm. Laisvalaikio trupinius Natalija skiria savo tinklaraščiui, maisto fotografijai ir nusidegindama pirštus virtuvėje. Natalija tiki magiška darymo galia.
Kai Natalija atėjo į „Biržų Duoną“ tai buvo senas verslas, o jai pradėjus įgyvendinti idėjas bei pokyčius, kompanija ėmė keistis, atsigavo ir kokią ją žinome šiandien – viena lyderių, nuolat pristatančių naujus produktus, atidarinėjanti savo parduotuves ir kavines.
Ji ne tik galvoja reklamos konceptus, bet pati eksperimentuoja kepykloje ir yra didžiosios dalies naujo asortimento kūrėja.
Ko galima iš jos pasimokyti? Turi jai klausimą? Junkis gyvai arba klausyk įrašo!
Daugiau apie šią TIK KLUBUI skirtą laidą:
Lengva matyti kitas moteris, kurios šviečia, jų verslas auga, o pardavimų daugėja. Tačiau kiek valandų buvo įdėta iki tol? Kiek kartų norėjosi nuleisti rankas?
Be to, šių pokalbių tikslas skleisti seserystės žinią – vienai mūsų gali itin sektis, tačiau visada yra sunkių momentų, visada galime atvirai kalbėtis, kas šiuo metu neleidžia vakarais užmigti. O taip praskleidus „sėkmingos išvaizdos“ šydą ir girdint kitas moteris atvirai dalinantis ir pačiai lengviau suprasti, kokie tavo tolimesni žingsniai