ĮRAŠAS. Kaip reklamuotis efektyviai su mažu biudžetu? Sausio 5 d.

Seminaras vyko sausio 5 d.

 

Bene dažniausios naujienos iš startup’erių realybės – milijoninės investicijos ir globalios ambicijos. Atrodytų, kad rinkodaros specialistų darbas startuoliuose yra kone svajonės išsipildymas – didžiuliai biudžetai ir įkvepiantys profesiniai iššūkiai. Vis tik, tikroji startuolių virtuvė atrodo kiek kitaip: supersoninis greitis pasiekti ambicingus rezultatus ir labai kuklios marketingo biudžeto eilutės. 

Tokia darbo su startuoliais patirtis padėjo man suprasti, kaip sukurti rinkas visiškai naujiems produktams, neišleidžiant tam kosminio biudžeto. Taigi, susitikimo metu, pasidalinsiu praktiniais patarimais ir įžvalgomis, tinkamomis visoms verslo sritims, nišoms ir kryptims, kaip padidinti pardavimus su nuliniu ar turbo minimaliu biudžetu.

 

Apie lektorę:

Alisa Bulybenko - marketingistė su 12+ metų patirtimi viešųjų ryšių ir komunikacijos, darbdavio įvaizdžio ir startuolių marketingo srityse. 

Pastaruosius 5 metus Alisa specializuojasi technologijų industrijoje į kurią pirmą kartą žengė prisijungusi prie JAV programavimo paslaugų įmonės „Devbridge“. Toliau, įsiliejusi į startuolių ekosistemą, Alisa vadovavo 3 sparčiai augančių startuolių rinkodaros komandoms: „Qoorio“ (ankst. „HumansApp”), „Billo” ir dabar – „Turing College”.